Produktiv – tro & tvivel

Jag trodde inte alls att jag skulle få så mycket skrivet idag. Passande nog har jag lyssnat på Tro & Tvivel med Håkan Hellström ganska många gånger om, det mesta i livet är ju både tro och tvivel tänker jag. Musiken sätter fart på mig och skrivandet.

Cirka 15 000 tecken har knappats in under dagens två skrivpass, ett på morgonen och ett nu när det skymmer, det känns toppenbra! Jag har snart första manusinlämningen i kreativt skrivande 3 (20% av manuset) och då tänkte jag lämna in cirka 45 sidor. Dessa har jag faktiskt i och med dagens skörd av ord kommit upp i så nu fattas det bara redigering innan jag överlämnar mina ord och med spänning väntar på respons från handledare och kurskamrater.

4 thoughts on “Produktiv – tro & tvivel

Kommentera

