Jag pratar lite radio: P4 Dalarna & Karlavagnen

Jag var med i P4 Dalarna igår. En intervju om föreläsningen jag hade i Rättvik om att vara ung anhörig (det som jag bland annat också skriver om).

Här kan du lyssna.

Uppdaterat 4/11 
och så har jag pratat i Karlavagnen också, så kul att bli tillfrågad! Det kändes självklart, magkänslan sa JA, det är så viktigt att prata om sorg, jag tänker att det tröstar om vi inte är tysta om livets sorgkanter, vi som förlorat något kan känna igen oss i varandra. ❤ Jag pratade om farsan, sorg och morötter. Det som självbiografiska romanen kommer handla om.

Här kan du lyssna på det. 

Kommentera

