NaNoWriMo 50 000 ord i november

Jag tänkte först att nej jag hinner inte vara med i NaNoWriMo för då måste jag ju börja med ett nytt projekt och tre projekt parallellt, nej, även jag har gränser när det kommer till flera bollar i luften. 😉

Så förstod jag att, ah, jag kan ju använda den här motivationen som i och med NaNoWriMo (skriv 50 000 ord under november månad) sprider sig över nätet till att få extra mycket skrivet på min ungdomsbok i kursen Kreativt Skrivande 3.

Så nu är jag på! Nu kör vi! Skriver så det glöder.

Kommentera

