Jag har ett bibliotek på köksbordet

biblioteksbordet

I brist på bokhylla (tillfälligt, jag väntar på en ny) så är mitt köksbord just nu min bokhylla, eller snarare mitt bibliotek för det är här låneböckerna bor. Ungefär fifty fifty mellan kurslitteratur och skönlitteratur. Jag har läst ut Hela kakan (awesome) och börjat med Störst av allt, som verkar mycket, mycket, mycket bra. Jag har än så länge bara läst fem sidor så jag kommer skriva mer om den när jag läst ut den men redan nu vill jag fira språket i den, grymt bra! Jag blir så inspirerad av Malin Persson Giolitos sätt att beskriva lärarna som karaktärer. Nä nu måste jag bara fortsätta läsa.

2 thoughts on “Jag har ett bibliotek på köksbordet

Kommentera

