Gästblogg på Debutantbloggen

Idag gästbloggar jag på Debutantbloggen. Vilken ära! Jag skriver om ett magiskt tillfälle då jag mötte en av mina påhittade bokkaraktärer (ur ungdomsboken som jag redigerar) i det verkliga livet. Och om att återvända och fortsätta med en bra idé: ”Även om ett manus blir liggande ofärdigt, dammigt och bortprioriterat, så behöver det inte vara en oälskad berättelse. Ibland måste det vara rätt tid för att skriva. Nu är det rätt tid och jag är så stolt över mig själv men framförallt så är jag stolt över Freja. Att hon orkade vänta på mig! ” Här kan du läsa mitt inlägg. 

5 thoughts on “Gästblogg på Debutantbloggen

  1. anethebergendahl skriver:

    Oh, så roligt det måste kännas att berätta om Freja och ditt råmanus på Debutantbloggen. Hur kom du i kontakt med de? Jag debuterar också med min feelgoodroman, skulle vara intressant att också få vara med.

    Ha en fortsatt fin dag! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

