Påskens läsutmaning 2017 dag 2

jorden-vaknar

Jag njuter av påskens läsutmaning. Eftersom jag haft en långvarig förkylning eller vad det är för skrot som inte ger med sig så har jag massa tråktid då jag försöker vila bort skiten i kroppen, den tiden blir så mycket roligare av läsfrossa. Idag läste jag ut fortsättningen på Enklav som heter Utpost. Sedan blev jag så lycklig när jag såg vilken titel som väntade på mig bokhögen.

JORDEN VAKNAR!!!

Har längtat efter fortsättningen på Vattnet Drar så intensivt att det nästan känns overkligt att äntligen få läsa vad som hände sedan. Fantasy/skräck i min hemmiljö, Gästrikland. Det är magiskt, otäckt och brutalt. Halvvägs nu… Kommer antagligen drömma mardrömmar om rötter och mossa.

2 thoughts on “Påskens läsutmaning 2017 dag 2

Kommentera

